perjantai 16. syyskuuta 2011

DuunariVille32

illalla luonani vieraili sähköpostin mukaan 32-vuotias URHEILULLINEN rakennusmies.
Herranjestas kun tuntuu jo pahalta kirjottaakkin noin :D Ainut asia joka tuosta voi pitää paikkaansa on ikä, todellisuudessa mies painoi ainakin 120 kiloa, joo siis kehonrakentajat saattaa painaa sen verran ja voi vieläpä kutsua itseään urheilullisiks, mutta tää, tää oli jotain aivan muuta :D
Tiiättekö kun miehen perse voi oikein roikkua, siis on sellanen tooooooodella iso ja kamala, noh, naiset varmaan ainakin tietää, tai sitten oon ainut joka sortuu kadulla arvostelemaan tuollaisia.
Ammattimaisesti kuitenkin laskin miehen sisään, kun en hennonnut reppanaa uloskaan jättää.
Mies haisi niin paljon jollekkin lietteelle ja pukeutuminenkin oli kuin suoraan maajussille morsian sarjasta, että tuskin oli edes rakennusmies.
Melkeinpä tästä vois jo päätellä, että tuskimpa se seksikään niin kovin hääppöstä on, mutta kuitenkin jaksoin luoda itseeni uskoa ja ajatella ettei tämä tästä ainakaan pahene!
Arvatkaas vaan meinasko sitä onnetonta häräntappoasetta edes löytyä niiden makkaroiden alta, herra armahda mikä näky!
LUULTAVASTI mies kuitenkin yhtyi kanssani kaiken sen vehtaamisen jälkeen, en tosin mene varmaksi sanomaan kun en yhtään mitään tuntenut :D
Kysyi vielä lähtiessään, lähtisinkö joku päivä kahville, EI en lähde, ihan hirveästi kiireitä lähiaikoina! ja on muuten jatkossakin, jos uudestaan kysyy!

Ei näitä enää, kiitos!

5 kommenttia:

  1. hahah. mulla on ollut aika samanmoinen tapaus, tosin se ei sanonut olevansa urheilullinen vaan RAAMIKAS. siis ihan possu se kyllä mun mielestä oli :D ja se kävi suihkussa ennen itse asiaa ja jauhoi koko ajan purkkaa samalla. Se haisi silti ja sen henki haisi niin helvetin pahalle myös, että mun keskittyminen meni melkein vain siihen etten hengitä nenän kautta sisään.. ja kun tosiaan miehen makkaroiden alta löysi vehkeen, niin se oli varmaan mun peukalon kokoinen. No eihän mulla niin pientä kortsua edes ollut mukana. Eikä se runkkauskaan onnistunut.. ei helvetti, jotain rajaa XD

    Sanoin suoraan, ettei homma toimi ja selitin jotain ihan ihmeitä ja lähdin hotellihuoneesta nopeasti pois. Olin ehkä hiukan ilkeä ja tyly, ihan sama. Sain mä joka tapauksessa palkkion käyttämästäni ajasta hänen kanssaan vaikkei akti onnistunut!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kuulla, etten oo ainut jolle sattuu näitä fiaskoja kohdalle :D Toi kävi kans suihkussa, luttas siellä veden kanssa varmaan 20 minuuttia, ja haisi silti, hyi helvetti! Miten ihmeessä tollaset ylipainoset minimunat kuvittelee, että maksulliset ois jotain taikureita, tuskimpa se seksi kenenkään muunkaan kanssa on onnistunu. Tää Duunarimies on laittanu mulle tänään jo kolme viestiä, "jatketaanko tänään siitä mihin eilen jäätiin", EI tosiaan jatketa!

    VastaaPoista
  3. heheh, aivan. :D ..mutta tolla äijällä oli kaksi muksua ja naimisissa, joten kyllä se siittäminen jotenkin on onnistunut sen vaimon kanssa. henk.koht. en pystyis itseäni kuvittelemaan seurustelevani minimunaisen kanssa tai sitten mä tarvitsisin mieshuoran itelleni tyydyttämään mut kunnolla XD nojoo.. pystyyhän sitä tyydyttämään naista muutoinkin mut silti ajatuksen tasolla ainakin.
    onneksi pystyy jo nauramaan näille tohelotapauksille, ei se niin vakavaa oo! ;)

    VastaaPoista