tiistai 31. toukokuuta 2011

Alan jo tässä vaiheessa epäilemään, onko musta tähän?
Tein oharit jo nyt siis neljännen asiakkaan kohdalla, ja kyseessä olisi ollut vieläpä todella hyvä keikka, tapaaminen piti olla eräällä parkkipaikalla, josta mies olisi noutanut minut, olin jo kävelemässä paikalle, mutten vaan saanut aikaiseksi mennä perille asti.
On paljon pelottavampaa tavata aivan vieras ihminen tälläisissä merkeissä mitä olin kuvitellutkaan.
Olisikin mielenkiintoista kuulla, jos jollain on kokemusta ilotytön suuresta urasta, onko teille käynyt näin?

Olen kuitenkin päättänyt että kokeilen vielä ainakin yhden ihmisen ja katson miten käy, en sen vuoksi että olisin nyt jo jotenkin koukussa tähän juttuun, enkä edes suuresta rahapulasta johtuen vaan siksi että asia jäisi kaivelemaan minua myöhemmin jollen nyt vie tätä loppuun asti, eikös sitä jotenkin niin sanota, että ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön :D

Herra numero yksi, otti tänään yhteyttä ja ehdotti uusintaa, ja sehän sopii! Tuollaisia niitten kaikkien miehien pitäisi olla, tai mistä tiedän vaikka suurinosa olisikin, kun kerran jätän tapaamisiin menemättä :D

4 kommenttia:

  1. Moikka.

    Mä oon tehnyt nyt 7 keikkaa itse ja koko ajan on sellainen tunne, että jatkanko vai en.. mutta pidän seksistä ja etenkin vanhempien miesten kanssa ja ajatus uuden miehen tapaamisesta kiinnostaa silti aina liikaa ;)

    Yhdelle keikalle oon ollut menemättä, jotenkin vaan tuli sellainen tunne kaikkien s-postiviesteilyiden jälkeen, etten menekään ja jätin ilmoittamatta kyseiselle miehelle..

    Mulla itseasiassa on ollut kaksi sellaista keikkaa, jossa ensin käytiin bissellä ja sitten syömässä ravintolassa ja siitä hotellihuoneeseen.. Ne keikat on musta mukavia ja onneksi siis on sattunut hyvät tyypit niille keikoille :) ja mikä parasta, niistä toinen on tulossa taas mun paikkakunnalle pian toiselle samanlaiselle tapaamiselle.. ja tietty miehet on maksaneet kaiken! Kantsii kokeilla, jos tulee tilaisuus, se tietää myös enemmän rahaa :)

    Viime vkolla olin myös 4pvän keikalla yhden liikemiehen kanssa ja mun koira oli mukana. Olin n.400km päässä omasta kaupungistani ja miehen autolla mentiin ja tultiin, hotellissa asuttiin se aika ja tietenkin mies maksoi taas kaikki kulut, ja sain lisäksi korvauksen mun seurasta.. Vapaata omaa aikaa mulla oli, kun mies oli koulutuksissa.. Tämän miehen tietty tapasin jo ennen reissua, että uskalsin lähteä. Tästä tuli vakkari ja tulevaisuudessa pääsen samanlaiselle keikalle ja ulkomaillekin, kun hän taas lähtee työmatkoille.

    Kirjoitin tän nyt vain siksi, että kantsii oikeesti katsoa niitä vastauksia mitä sulle tulee, tosi tarkkaan ja valita ne parhaimmat tyypit päältä. Ja jos vähänkin tulee epäilyttävä olo viesteistä niin jättää vastaamatta ja menemättä keikalle.

    Itse en tuo myöskään ollenkaan miehiä kotiini, vaan tapaan aina hotellissa. Sekin karsii jo paljon miehistä ne pois, joilla ei ole varaa.. Tuo turvaa mielestäni tavata hotellissa. + Tapaan AINA miehen ennen hotellihuoneeseen menoa kahvin/bissen äärellä, ettei tule yllätyksiä..

    Onnea matkaan ja mukavia hetkiä miesten kanssa ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Anonyymi. Lähetin sulle takasin päin viestiä, mahdoitko saada sen, en oo itekkään ihan varma mihin se lähti :D

    VastaaPoista
  3. Moikka.

    Sama ano kun kirjoitti ton edellisen kommentinkin :) En oo saanut sulta viestiä minnekään?! :D
    ..tohon nauttimiseen voin sanoa sen, että mä ainakin oon nauttinut ja aion nauttia edelleenkin ;) Ensimmäinen keikka oli niin uusi ja jännittävä tilanne, jossa en nauttinut ollenkaan. Muuten mulle on sattunut vain sellaisia miehiä, jotka on myös halunnut et mä nautin! Joskus tuntuu hiukan väärältä, mut miehet on ainakin sanoneet niin, että saavat paljon paremman tyydytyksen itsekin kun näkee et nainen nauttii. Sen takia he eivät haluakaan ostaa palveluita ammattilaiselta vaan just tällaisiltä uusilta ja nuorilta alalla :) Joten nauti pois vaan, niin mäkin teen ;D

    -J

    VastaaPoista
  4. En mä sitten tiedä minne se mun viesti meni :D

    VastaaPoista