sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Juhannuksesta ja lomailusta vihdoin selvitty. :) Tästä johtuen bloginkin puolella ollut hiljaista pidin siis heti alkuun pienen kesäbreikin huorauskeikoista :D
Muutama asiakas on kuitenkin tähänkin väliin mahtunut, joita en ole vielä ehtinyt tänne raportoimaan,
ja olenkin jo ainakin omasta mielestäni tullut paljon varmemmaksi ja kokeneemmaksi,
kuulostaapa typerältä puhua että on kokenut huora, mutta ainakin olen oppinut paljon uutta.
Olen oikeastaan alkanut jo pitämään "työstäni" ainakin tämä on todella helppoa ja kannattavaa,
siis kannattavaa jos ajatellaan vain rahaa, eikä tässä oikein muuta voi edes ajatella,
koska joku motivaatio on pakko olla. Pikaisten laskelmien mukaan mulla on tähän mennessä ollut noin kymmenen asiakasta, ja yhä edelleen pelottaa aina kun tapaa uuden ihmisen,
siitä tunteesta ei varmaan koskaan pääse yli, niinkuin joku jo täällä totesikin.
Vakkari piiri on vielä hieman hakusessa, koska haluaisin että vakkarit miellyttäis myös mua ulkoisesti, ulkonäköä siis tarkoitan.
Mulla on ollut sellanen käsitys että tälläsiä palveluita käyttää vaan vanhemmat kaljamahaiset miehet,
mutta varsinkin nyt kun kesälomat on alkanut tulee paljon yhteydenottoja alle 30-vuotiailta ihan söpöiltäkin pojilta, niissä vaan on niin suuret riskin, kun ei tiedä milloin tulee tuttu tai tutun tuttu vastaan,
toki vanhemmistakin ihmisistä voi niitä tuttuja löytyä, mutta olettaisin että heidän kanssaan tilanne olisi helpommin hoidettavissa, toivotaan kuitenkin ettei tule ketään tuttua vastaan.
Joku kuitenkin takertuu että miks en sitten ota niistä
30-vuotiaista poikasista niitä vakkareita, niin he yleensä haluavat maksullista vain kokeilumielessä,
tai ainakaan mun kohdalle ei oo sattunut sellaista joka haluais vakituisen liikesuhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti