tiistai 9. elokuuta 2011

Pohdein viime kirjotuksessani sitä aijonko kertoa mahdolliselle poikaystävä ehdokkaalle harrastuksestani, olen tullut siihen tulokseen, että kyllä aijon, kun vain keksin miten, suoraan tottakai, mutta kovin vaikeeta silti löytää oikeita sanoja, ehdotuksia siis otan vastaan, enemmän kuin mielelläni :)

Olen tänään naureskellut mitä ihmeellisimmille sähköposteille joista sähköpostini täyttyy :D
Saan päivittäin kummallisia ehdotuksia, kaikki eivät välttämättä edes ole muiden mielestä ihmeellisiä, mutta tarkoitukseni on kuitenkin tarjota tylsää perusseksiä sitä tarvitseville, ammattilaisilta varmasti sitten saa kaikki erikoisuudet jos sellaisia haluaa, tottakai toteutan joitan fantasioita, kunhan ne pysyvät edes jollain tavoin hyvänmauan rajoissa.
Pissa kakka leikit ovat yleisimpiä joita pyydetään, voitko pissata mun suuhun on varmaan pyydetyin, ei en voi, en varmasti edes pystyisi sellaseen vaikka kuinka yrittäisin :D
En myöskään halua penetroida miestä, jostain kumman syystä se ei vaan ole mun juttuni, vaikkei mitään kovin ihmeellistä olekaan.
Todella monet haluaisivat työntää sisälleni joko nyrkin tai sitten jätti dildon, enpä ole siihenkään suostunut.
Olen sitä mieltä, että jopa tässä työssä saa asettaa selkeät rajat, mitään sellaista ei tarvitse tehdä mistä ei pidä.
Jos oikein tarkkoja ollaan niin pyydetyinhän on tietenkin seksi ilman ehkäisyä, suuseksi ja yhdyntä, niin nipo olen etten siihenkään ole suostunut, viimeksi tosiaan tänään kuulin olevani nipo, kun en antanut pistellä itseäni ilman kumia, KAIKKI muut kuulemma antavat, varmasti näin :D

2 kommenttia:

  1. Minä olisin myös huippu asiakas =D .Ikää jo 79 vaik ei uskoisi. Olen myös kiinnostunut naisten välisistä. Mun nykyinen tyttöystävä 45v haluaisi myös. Terkut

    VastaaPoista
  2. Varmasti olisit, hieman menet kuitenkin "ikärajan" yli ;) Tsemppiä vaan ilolinnun etsintään sinulle ja tyttöystävällesi :))

    VastaaPoista