tiistai 8. marraskuuta 2011

Miten ihmiset on niin typeriä, ne luulee, että huoralla ei ole tunteita, huora ei oikeastaan ole edes ihminen, huoraa voi kohdella miten vaan, ei se välitä.
Mä oon ainakin niin herkkä ihminen, että loukkaannun jo ihan pienestäkin, jopa niistä ilkeistä sähköposteista joita saan täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Eikö ihmiset tosiaan ymmärrä, että huoraus on ainakin mulle enemmänkin rooli, joka otetaan käyttöön tarpeen vaatiessa ja laitetaan taas off asentoon kun tilanne ohi, saattaa kuulostaa mahdottomalta, mutta noin se mulla menee, siis suurimmaksi osaksi menee, niitä paria syvempää hairahdusta lukuuntottamatta.

Eilen luonani kävi toistamiseen, 35-vuotias herrasmies, oikein mukava ja helppo asiakas :)


2 kommenttia:

  1. Miten sen Samin kanssa menee? Luin juuri blogisi läpi ja voin sanoa, että on todella mielenkiintoinen!

    VastaaPoista
  2. Sami oli ja meni :) Oon tällänen tuuliviiri tyttö, ihastun yhtä helposti kun unohdankin :) Mukavaahan se toki on, jos joskus asiakas on sellainen jota voisi tapailla oikeassakin elämässä :)

    VastaaPoista