lauantai 23. heinäkuuta 2011

Long time no see

Taas on ollu vähän väliä bloggaamisen kanssa, oon välillä niin lomalla, sitäpaitsi ei tässä kuumuudessa vois edes seksiä harrastaa :D Oon taas tauolla lueskellu paljon muita aiheeseen liittyviä blogeja ja todennu, että ainakin mun hinnat on todella alhaiset, niitä pitänee siis nostaa, ja PALJON, muilla kun puol tuntiakin maksaa vähemmän kun mulla tunti, en siis taida vielä tietää arvoani, ois paljon helpompaa ku jokainen ois jo hinnoteltu valmiiks..
Oon oikeastaan pitäny taukoo siks kun oon jostain kumman syystä alkanu jälleen kerran pelkäämään entistä enemmän uusia asiakkaita, ja joo tiedän ettei siitä pelon tunteesta pääse koskaan eroon, mutta mitenkä se voi vaan aina pahentua, vaikkei mulle oo ees sattunu mitään pahaa, jos jollain on vinkkejä miten sitä pelkotilaa vois lievittää, niin kertokaa ihmeessä, kuulisin niitä enemmän kun mielelläni! :)
Täytyy kyllä myöntää, että huoraaminen on koukuttavaa puuhaa, koska en tätä enää ihan helposti lopettamaan pystyis, se koukuttaja vaan taitaa olla lähinnä se helppo raha, mutta onneks mun ei tarviikkaan tätä lopettaa, ryhdistäytyä vaan :)
Kysyntää taitaa olla paljon paljon enemmän kun tarjontaa, koska saan satoja viestejä viikossa, ja vaikka ilmoitukseni onkin nyt ollut hetken aikaa jäissä, satelee viestejä silti.

Ja sitten ei niin aiheeseen liittyvää, mutta oiskos joku joka osais neuvoa miten noi blogin ajat ja päivämäärät sais täsmäämään ihan oikeisiin aikoihin, vaikka kuinka oon tallentanu ajan ja päivämäärän oikein, jostain syystä blogi muuttaa sen aina oman mielen mukaseks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti