keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

vakkarit

Kun nyt kerran on aikaa, niin kirjottelempa vielä tänne. Elikkäs siis tän parin kuukauden aikana oon löytänyt/kelpuuttanut itselleni kaksi vakkaria, tässä juuri toista odottelen, että se taas siitä epäuskosta jatkamista kohtaan. Sana joka kuvais mua parhaiten on varmaan TUULIVIIRI, sellanen just oon ainakin mielipiteitteni suhteen, mutta koska oon nainen niin sehän on vaan sallittua muuttaa mielipidettään monta kertaa, parasta se on sillon kun voi aina palata kuitenkin siihen alkuperäseen mielipiteeseen :D

Toinen vakkareista on ensimmäinen asiakkaani, josta oon tännekkin ensimmäisenä kirjotellu.
36-vuotias perheen isä, erittäin hyvin säilynyt, komea ellei jopa söpö. Häntä oon tapaillut säännöllisen epäsäännöllisesti noin kerran viikossa, kaikkee en siis aina ehdi tänne kirjottamaan, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Vois jopa sanoo, että seksi hänen kanssaan on jo tässä vaiheessa kaavoihin kangistunutta, eli äärimmäisen helppoa, mies haluaa aina samat jutut samassa järjestyksessä. Ensimmäistä kertaa tapaaminen poikkeaa kaavoistaan hieman tänään, sillä mies tuleekin minun luokseni, mutta luultavasti hänen tapansa ei silti miksimään ole muuttunut.. Hän käyttäisi vaikka koko tunnin siihen, että musta tuntuu hyvältä, yleensä nuolemalla, mutta sitten viimeisen parin minuutin aikana hoksaa, että ehkä siitä kannattaa jotain itsekkin hyötyä.



Toinen asiakas on reilu neljäkymmentä vuotias, ei millään tavalla komea eikä edes söpö, erittäin lyhyt, siis joka paikasta lyhyt, laiha, oikein sellainen luihu, mutta kuitenkin siisti ja äärimmäisen mukava, hän käy noin kaksi kertaa kuussa luonani, haluaa myöskin aina samat jutut, joka kerta kun hän tulee, hän hokee minulle "tällä kertaa suoriudun siitä paremmin" :D Tuo lause on mielestäni niin huvittava, että hyvä kun en nauruun purskahda, kertaakaan hän ei ole SIITÄ suoritutunut edes keskivertaisesti, mutta mikäpä siinä jos hän nauttii :D Tähän mieheen sopii paremmin kuin hyvin lause "Pieni muna iso sielu"
Hän varaa yleensä tunnin ajan, josta ensimmäiset 15 minuuttia haluaa peseytyä ja myöskin viimeiset 15 minuuttia, sopii minulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti