maanantai 24. lokakuuta 2011

Musta on tullu taas aivan hirvee yöeläjä, niinkun näkyy.
Olen miettinyt tänään mistä näitä asiakkaita oikein tulee? Onko se tää vuodenaika syys-maaliskuun välissä, nimeltä paska, joka houkuttelee ihmiset hakemaan ilotytöltä lämpöä ja läheisyyttä, vai mikä ihme tässä oikein on, asiakkaita on niiin paljon, että innokkaimpia saa potkia pois jaloista.
Viikonloppuna eräs fiksu mies kerto mulle, että maksullista seksiä käyttää naimisissa olevat miehet, koska jos ne maksaa seksistä, niin niistä tuntuu ettei ne petä, vaan käyttää palveluita, vähän niinku kampaajalla käynti, on se miesten ajatusmaailma vaan niiin kummallinen, vaikka mikä mä oon moralisoimaan ketään, mutta kuitenki.
Tää paska vuodenaika saa muuten miehet muutenkin hereille, ei vaan seksin oston suhteen vaan siis yleisesti miesten saalistus vaisto herää, tai mulla ainakin on vientiä oikeen elämän puolella rutkasti.

Ei mulla taaskaan muuta, näihin kuviin näihin tunnelmiin, soronnnooo ja öitä!




Tää biisi sopii niiiiin hyvin perjantain urokseen, että aivan pakko laittaa tää tänne teidän iloks, tykkäsitte tai ette :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti